Like My Collar?

 

Video sound is very loud….turn your speaker down 🙂








 Parker (similar affordable one here, adorable one here), Forever 21 necklace (similar here), Swatch watch (MK one here), Mulberry bag (similar here), MIA wedges, Ray-Ban sunglasses
 
My whole craving for Cheesecake Factory
ended yesterday after I finally went. 
Eyeing the cheesecake through the glass 
wanting to eat every.single.bite. was not 
what I needed, but at least my craving 
ended! I love this pretty Parker dress
with the dressy Forever 21 necklace. 
For $10.50 I got a necklace that looks
like $150! 


Have an amazing Labor Day!!


P.S. Off to Fashion Week on Wednesday! 
OMG. 

Xo,
Ms.Fashionista

Follow Me on Pinterest 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

14 thoughts on “Like My Collar?”

    I almost bought the same necklace! I gotta agree, it does look really glam on you 🙂 Love it with that gorgeous parker dress! You always look modelesque Alexa..prolly cuz you are a model hehe 🙂 HAVE AN AMAZING TIME AT FASHION WEEK! You better take pictures so we can all see what it's like! 😀
    Rory
    Amuse Me Boutique Giveaway !

    Alyssa Tomasic says:

    I adore your Mulberry bag! Also, I can't wait to see your pictures from Fashion Week. I have an AP test that friday and an essay due that monday so unfortunately I can't go to NYC. Apparently Columbia doesn't think that NYFW is a valid reason for missing school. *Tears*

    http://bellalurosa.blogspot.com

    That F21 necklace is amazing 🙂 You entire outfit is amazing actually hahaha
    I watched your segment on FOX News and I was soooo happy and excited for you! You were wonderful!
    Now I really want a cheesecake haha
    xx,
    Alona.

    PS- There's a new post up on my blog! I'd love to hear what you think 🙂 http://www.fashionfreshman.com/

    Coco (The Style Notebook) says:

    I love your outfit!

    Be sure to check out my sister's new blog, she follows back! 😉 thenotebookofbeauty.blogspot.com

    xoxo
    thenotebookofstyle.blogspot.com

Follow My instagram

Subscribe

Join the list to keep up with me!